FAQ

Wat kun je precies meten met Patiëntervaring.nl?

Alles wat u wilt weten. Elke enquête kan in Patiëntervaring.nl verwerkt worden om deze vervolgens op de door u gewenste manier uit te zetten. Voor eigen vragen, verplichte vragenlijsten zoals CQi- of PROMs-vragenlijsten en zelfs medewerkerstevredenheidsonderzoeken kunnen met behulp van Patiëntervaring.nl worden uitgevoerd.

Kan er zelf gekozen worden wanneer een enquête wordt uitgezet?

Ja, binnen Patiëntervaring.nl kunt u continu meten en bent u in staat om constant te evalueren. U kunt de tevredenheid meten wanneer u wilt en de resultaten worden realtime inzichtelijk gemaakt wanneer u deze wilt inzien. Hierdoor heeft u op ieder gewenst moment inzicht in de tevredenheid van uw patiënten.

Hoe zit het met de privacy en de betrouwbaarheid?

Patiëntervaring.nl heeft alle mogelijke maatregelen getroffen om de privacy van patiënten te garanderen. Ons systeem voldoet aan alle privacy regels, registratie- en beveiligingsverplichtingen.

Worden onze resultaten vergeleken met een benchmark?

Afhankelijk van de soort vraag is benchmarken binnen Patiëntervaring.nl mogelijk. Het benchmarken van uw resultaten kan waardevolle informatie geven over de prestatie van uw organisatie vergeleken met andere instellingen. Wij garanderen dat gegevens volledig anoniem en niet terug te leiden zijn bij het benchmarken van resultaten.

Welke organisaties gebruiken Patiëntervaring.nl?

Patiëntervaring.nl is geschikt voor vele soorten organisaties. Voor zowel eerste- en tweedelijns als specialistische zorginstellingen is Patiëntervaring.nl hét instrument om de ervaringen van patiënten te meten. Zijn er in uw organisatie geen patiënten maar cliënten? Geen probleem, met Cliëntervaring.nl wordt alles in de monitor afgesteld op cliënten in plaats van patiënten.

Klik hier voor om te bekijken welke organisaties Patiëntervaring.nl gebruiken: Klanten.

Wat als de ervaringen van patiënten tegenvallen?

Dan valt er veel te leren en dus te winnen. Zorginstellingen moeten zich continu verbeteren en met Patiëntervaring.nl ontstaat er een duidelijk beeld en weet u op welk gebied u zich moet richten. U kunt zelf instellen waar de norm ligt en bij een score onder deze norm verbeterinformatie toevoegen. Bij het actief richten op verbetering zult u bij een volgende meting met Patiëntervaring.nl een stijging van de positieve ervaringen zien.

 

Bekijk wat patiëntervaring voor
uw organisatie kan betekenen!